Kamila Boudová byla ta, která tlačila na dělníky v asijských sweatshopech, aby pracovali rychleji. Teď stojí na opačném konci a bojuje proti vykořisťování zaměstnanců v chudých zemích, přednáší o možnostech strategického marketingu založeného na cirkulární ekonomice s názvem Cradle to Cradle (kde se vše vrací znovu do oběhu) a jejím snem je změnit současné nastavení „fast fashion“ módního průmyslu, který podle jejích slov páchá škody na životním prostředí a lidech. Už několik let žije v Paříži, ale do Čech jezdí v pravidelných intervalech a organizuje pod vlastní značkou Myomi Sustainable Fashion Day, kde vede kurzy třeba o tom, jak si změnit konvenční šatník na ten udržitelný. „Každý nákup je volba pro svět, ve kterém chceme žít,“ to je heslo, které Boudová razí.
Nejlepší rada, kterou jsem kdy dostala?
If it doesn’t feel good, it's not good. Přeložila bych to asi jako: Jestli z toho nemáš dobrý pocit, tak se na to vykašli.
V čem jsem jiná, než ostatní?
Vidím ctnost, eleganci a styl ve věcech, za které se ostatní stydí.
Superhrdinská vlastnost, kterou bych chtěla mít?
Měnit odpad na kompost nebo jiné čisté suroviny, které by se daly dál nekonečně recyklovat, aniž by ztratily na kvalitě.